Informacja o wynikach naboru
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
ul. Szczepanowskiego 15A, 60-541 Poznań
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy:
Specjalista w Dziale Ochrony Powietrza, Powierzchni Ziemi i Gospodarki Wodnej, ogłoszenie Nr KS.111.13.2021.AME – zatrudniona została p. Anna Pałczyńska, miejsce zamieszkania Nekla.
Uzasadnienie
Kandydatka posiada wiedzę i umiejętności gwarantujące prawidłowe wykonywanie obowiązków.
Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze:
Specjalista w Dziale Ochrony Powietrza, Powierzchni Ziemi i Gospodarki Wodnej, nr referencyjny KS.111.13.2021.AME
LP. | Nazwisko i imię | Miejsce zamieszkania |
1 | Pałczyńska Anna | Nekla |
WOJEWÓDZKI FUNDUSZ OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU
poszukuje kandydatów na wolne stanowisko:
Specjalista w Dziale Ochrony Powietrza, Powierzchni Ziemi i Gospodarki Wodnej
Główne zadania:
- Przeprowadzanie oceny zdolności kredytowej i ryzyka udzielenia pożyczki dla przedsiębiorców i osób fizycznych ubiegających się o jej udzielenie ze środków Funduszu w oparciu o otrzymane dokumenty zgodnie z opracowaną metodyką oceny zdolności kredytowej.
- Ocena przedstawionych zabezpieczeń spłat pożyczek pod względem finansowym.
- Przygotowanie propozycji form i wysokości zabezpieczeń spłat pożyczek, oraz ich negocjowanie z wnioskodawcą.
- W przypadku dokonania negatywnej oceny zdolności kredytowej wnioskodawcy, niezwłoczne informowanie pracowników właściwej komórki organizacyjnej.
- Sporządzanie kompletnej dokumentacji z przeprowadzonych ocen zdolności kredytowej i ryzyka Funduszu przy udzieleniu dofinansowania.
- Renegocjowanie form zabezpieczeń w sytuacji pogorszenia się sytuacji finansowej podmiotu, z którym zawarto umowę pożyczki.
- Okresowy monitoring sytuacji ekonomiczno-finansowej beneficjentów Funduszu.
- Informowanie pracowników właściwych komórek organizacyjnych o pogorszeniu się sytuacji finansowej podmiotu korzystającego ze środków Funduszu skutkującym niedotrzymywaniem warunków umowy i jej ewentualnym wypowiedzeniem, na podstawie otrzymanych dokumentów.
- Ocena wniosków pod kątem zgodności z zasadami pomocy publicznej.
- Przygotowywanie sprawozdań z pomocy publicznej udzielonej przez Fundusz lub informacji o nieudzielaniu pomocy publicznej i ich przekazywanie właściwym organom, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Sporządzanie sprawozdań i prowadzenie rejestrów udzielonej pomocy publicznej dla przedsiębiorców na podstawie informacji przekazywanych przez komórki organizacyjne Funduszu.
- Współpraca i opracowywanie projektów dokumentów związanych z realizacją zadań Funduszu a w szczególności: Kryteriów wyborów przedsięwzięć, Listy przedsięwzięć priorytetowych oraz Zasad udzielania pomocy finansowej.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu ekonomii, bankowości, prawa, zarządzania.
- Minimum trzyletni staż pracy ogółem, w tym dwuletni staż pracy na stanowisku związanym z oceną zdolności kredytowej przedsiębiorców i osób fizycznych.
- Wiedza z zakresu finansów publicznych, przepisów bankowych.
- Dobra znajomość obsługi komputera, w tym oprogramowania MS Office, w szczególności MS Excel.
Wymagania dodatkowe (pożądane) związane ze stanowiskiem:
- Dodatkowo mile widziane doświadczenie w ocenie formalnej i merytorycznej wniosków wraz z oceną zgodności z zasadami pomocy publicznej.
- Znajomość przepisów, procedur i wytycznych w zakresie ubiegania się o dofinansowanie, realizacji oraz rozliczania projektów współfinansowanych ze środków zagranicznych, UE i/lub środków publicznych.
- Znajomość przepisów w zakresie ochrony środowiska, budownictwa, energetyki, pomocy publicznej, zamówień publicznych.
Umiejętności:
- Praca pod presją czasu, w tym podejmowania decyzji.
- Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
Wymagane dokumenty:
- CV oraz list motywacyjny (zawierające koniecznie: imię i nazwisko, nazwa miejscowości, w której kandydat zamieszkuje, dane kontaktowe oraz informacje potwierdzające spełnienie wymogów kwalifikacyjnych).
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
- Własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie:
„Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami art. 400 m ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2020.1219 ze zmianami)”.
Dokumenty należy składać w terminie do: 20 grudnia 2021 roku na adres:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu,
ul. Szczepanowskiego 15A, 60-541 Poznań,
za pośrednictwem poczty lub w Biurze Podawczym WFOŚiGW w Poznaniu z oznaczonym numerem ogłoszenia KS.111.13.2021.AME
Dodatkowe informacje:
- dokumenty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego), nie zawierające numeru ogłoszenia nie będą rozpatrywane;
- kontaktować będziemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne;
- kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie spotkania;
- informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.wfosgw.poznan.pl/ oraz na tablicy informacyjnej WFOŚiGW w Poznaniu przy ul. Szczepanowskiego 15A.
zał. nr 2 Klauzula info art 13 | 0.12 MB | Pobierz |