- Informacje o Funduszu
- Zasady działalności
- Regulaminy
- Lista przedsięwzięć priorytetowych WFOŚiGW
- Sprawozdania
- Sprawozdanie z działalności WFOŚiGW za rok 2011
- Sprawozdanie z działalności WFOŚiGW za rok 2012
- Sprawozdanie z działalności WFOŚiGW za rok 2013
- Sprawozdanie z działalności WFOŚiGW za rok 2014
- Sprawozdanie z działalności WFOŚiGW za rok 2015
- SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WFOŚIGW ZA ROK 2016
- SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WFOŚIGW ZA ROK 2017
- SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WFOŚIGW ZA ROK 2018
- SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WFOŚIGW ZA ROK 2019
- Ogłoszenia
- Platforma zakupowa
- Dostęp do informacji publicznych
- Rejestr zmian
- Instrukcja korzystania z BIP
- Mapa serwisu
- Redakcja Biuletynu
- Deklaracja dostępności
Inspektor Działu Przedsięwzięć Pozostałych KD/112/10/2019
Informacja o wynikach naboru
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Szczepanowskiego 15A, 60-541 Poznań
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: Inspektor Działu Przedsięwzięć Pozostałych w Biurze WFOŚiGW w Poznaniu – Ogłoszenie Nr KD/112/10/2019 nie zostanie zatrudniona żadna osoba.
Uzasadnienie
Na ogłoszenie o naborze wpłynęły dwie aplikacje. Z uwagi na to, że złożone oferty nie spełniają wymagań określonych w ogłoszeniu, wynik naboru jest negatywny.
21.08.2019 r.
WOJEWÓDZKI FUNDUSZ OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU
poszukuje kandydatów na wolne stanowiska:
Inspektor Działu Przedsięwzięć Pozostałych
(umowa o pracę na czas określony – na zastępstwo)
Główne zadania:
-
- Udzielanie zainteresowanym podmiotom informacji na temat obowiązujących zasad udzielania przez Fundusz pomocy finansowej, kryteriów wyboru przedsięwzięć oraz listy przedsięwzięć priorytetowych,
- Ocena formalna i merytoryczna wniosków wraz z oceną zgodności z zasadami pomocy publicznej,
- Przygotowywanie informacji niezbędnych do podjęcia przez Zarząd lub Radę Nadzorczą decyzji o zaplanowaniu pomocy finansowej w tym list złożonych wniosków oraz bieżąca ich aktualizacja,
- Analiza dokumentów wymaganych do podjęcia przez Zarząd lub Radę Nadzorczą decyzji o przyznaniu pomocy finansowej,
- Weryfikacja możliwości ustanowienia proponowanych zabezpieczeń umów,
- Przygotowywanie informacji niezbędnych do podjęcia przez Zarząd lub Radę Nadzorczą decyzji o przyznaniu pomocy finansowej, w tym list złożonych wniosków oraz bieżąca ich aktualizacja,
- Weryfikacja zabezpieczeń umów,
- Przygotowanie umów cywilnoprawnych oraz aneksów do umów, dotyczących przyznania pomocy finansowej,
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu udzielonej pomocy publicznej.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w zakresie pomocy publicznej (np. praca w instytucji udzielającej pomocy publicznej) lub w zakresie funduszy strukturalnych lub 1,5 roku doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
- Doświadczenie w zakresie pozyskiwania, udzielania pomocy publicznej,
- Doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków krajowych lub unijnych,
- Znajomość regulacji krajowych i unijnych w zakresie pomocy publicznej,
- Znajomość przepisów w zakresie ochrony środowiska, pomocy publicznej, zamówień publicznych,
- Biegła znajomość obsługi komputera, w tym oprogramowania MS Office, w szczególności Excell,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- otwartość i łatwość nawiązywania relacji z ludźmi,
- wysoka kultura osobista, zdyscyplinowanie.
Wymagane dokumenty:
- CV oraz list motywacyjny (zawierające koniecznie: imię i nazwisko, nazwa miejscowości, w której kandydat zamieszkuje, telefon kontaktowy, e-mail oraz informacje potwierdzające spełnienie wymogów kwalifikacyjnych),
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kopia dyplomu),
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dokumenty zawierające informacje potwierdzające okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań, np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje lub oświadczenie kandydata o spełnianiu tego wymogu wraz ze wskazaniem okresu zatrudnienia, rodzaju wykonywanych zadań),
- własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji przeprowadzanej przez WFOŚiGW w Poznaniu – załącznik nr 1 do ogłoszenia,
- własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie:
-„Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami art. 400 m ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2019.1396 ze zmianami)”
Dokumenty należy składać w terminie do: 19 sierpnia 2019 roku na adres:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu,
Szczepanowskiego 15A, 60-541 Poznań,
za pośrednictwem poczty lub bezpośrednio w sekretariacie Biura WFOŚiGW z oznaczonym numerem ogłoszenia KD/112/10/2019.
Dodatkowe informacje:
– Dokumenty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego), nie zawierające numeru ogłoszenia nie będą rozpatrywane,
– Kontaktować będziemy się tylko z Kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
– Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie spotkania.
– Informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.wfosgw.poznan.pl/ oraz na tablicy informacyjnej WFOŚiGW w Poznaniu przy ul. Szczepanowskiego 15A.
Powrót >>Lista plików do pobrania
załącznik nr 1 POBIERZ docx 0.02MbOsoba odpowiedzialna
wytworzenie informacji:
Karolina Iwańska
ostatnia zmiana treści wiadomości:
uchlystun 2019/09/10 11:05