Informacja o wynikach naboru
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
ul. Szczepanowskiego 15A, 60-541 Poznań
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy Inspektor Działu Organizacyjno-Administracyjnego, ogłoszenie Nr KS/111/20/2022, nie zostanie zatrudniona żadna osoba.
Uzasadnienie
Została podjęta decyzja o unieważnieniu naboru z przyczyn organizacyjnych.
WOJEWÓDZKI FUNDUSZ OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU
poszukuje kandydatów na wolne stanowisko:
Inspektor Działu Organizacyjno-Administracyjnego
Główne zadania:
- Prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej majątku WFOŚiGW w Poznaniu w systemie informatycznym;
- Wystawianie dokumentów stosowanych w gospodarce środkami trwałymi i WNiP oraz niskocennym wyposażeniem: PT, OT, MT, LT itp.;
- Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem, przeprowadzeniem i rozliczeniem inwentaryzacji; w tym okresowe, wartościowe uzgadnianie z Działem Finansowo-Księgowym zapisów w księdze inwentarzowej;
- Prowadzenie ewidencji kartotek osobistego wyposażenia pracowników oraz spisów inwentarza majątku WFOŚiGW w Poznaniu;
- Bieżąca współpraca z:
– Komisją Likwidacyjną w zakresie majątku Funduszu,
– Komisją Inwentaryzacyjną,
– Komisją powołaną do oceny stanu przydatności, sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego; - Nadawanie numerów inwentarzowych, oznaczanie i opisywanie majątku Funduszu oraz weryfikacja i aktualizacja tabliczek inwentarzowych;
- Przeprowadzanie kontroli okresowych dotyczących stanu posiadania majątku Funduszu;
- Terminowe sporządzanie sprawozdań dotyczących majątku Funduszu oraz przygotowywanie danych z zakresu środków trwałych na potrzeby GUS, banków i innych instytucji;
- Sporządzenie rocznego zbiorczego sprawozdania o marnowanej żywności zawierającego dane o całkowitej masie marnowanej żywności przez sprzedawców żywności w danym roku oraz całkowitej wysokości należnej opłaty i wysokości opłaty wpłaconej do Funduszu wraz z wykazem sprzedawców żywności, którzy złożyli sprawozdanie.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie średnie;
- Znajomość zasad rachunkowości w zakresie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych oraz prawnych;
- Biegła znajomość obsługi komputera, w tym oprogramowania MS Office.
Wymagania dodatkowe:
- Mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne.
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z ewidencją i rozliczaniem środków trwałych.
Wymagane dokumenty:
- CV oraz list motywacyjny (zawierające koniecznie: imię i nazwisko, nazwa miejscowości, w której kandydat zamieszkuje, dane kontaktowe oraz informacje potwierdzające spełnienie wymogów kwalifikacyjnych),
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie:
„Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami art. 400 m ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2021.1973 ze zmianami)”.
Dokumenty należy składać w terminie do: 21 grudnia 2022 roku
za pośrednictwem poczty na adres:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Szczepanowskiego 15A, 60-541 Poznań,
lub w Biurze Podawczym WFOŚiGW w Poznaniu (Biuro WFOŚiGW w Poznaniu tymczasowo mieści się na ul. Dąbrowskiego 79A, 60-529 Poznań, w biurowcu Omega).
z oznaczonym numerem ogłoszenia KS.111.20.2022.AME
Dodatkowe informacje:
- dokumenty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego), nie zawierające numeru ogłoszenia nie będą rozpatrywane;
- kontaktować będziemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne;
- kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie spotkania;
- informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.wfosgw.poznan.pl/